Hey,Welcome bloggies! Click the follow button,ok?
( n u r a t i k a h ): Gaduh lagi. Aku Bengang!

Friday 28 December 2012

Gaduh lagi. Aku Bengang!


Hey hey hey. Assalamualaikum gaiss. Rindu giler kentangg kat korang beb. Lama dah tak update post mcm dulu. Al-maklum lah, line Band Beruk aku ni lembab sikit. Asal bukak Google sikit, mula la dia paparkan iklan " UNABLE TO CONNECT TO THE INTERNET". Diaorang ingat aku berminat sangat nak beli ke? Macam la aku ni kaya sangat. Hampehh ! Kalau la benda tuh, manusia yg tawarkan kat depan aku, aku memang akan bagi isyarat "Talk To My Hand Bro ! ". Kalau tak pun, memang nak kena penampar sakti yg tgn aku khas kan untuk salesman or saleswoman yg tak reti2 nak balik kalau aku cakap aku tak nak beli. Amboii ! Panjang pulak INTRODUCTION aku hari ni. HAHAHA. okey okey. Kita back to the topic.

Parents aku semenjak dua menjak ni, asyik nak gaaduhh jer. Serabut kepala hotak aku ni memikirkan benda tu. Pening ! Mungkin faktor mak aku pregnant kot ? Sebab aku ada jgak dgar mulut-mulut orang tua dulu-dulu cakap, "Orang pregnant memang kuat marah and kalau cemburu tu memang boleh masuk tahap melampau". Ye ke ? asal ayah balik lambat sikit, Ibu confirm akan melenting. Sapa tak bengang, beb ? Seriously la aku cakap, Aku memang rasa nak mengalirkan Air Mata je bila tengok diaorang macam tu. Ayah, Ibu.. Ikah minta "Tolong jangan macamni lagi. Ikah nak Happy Family macam dulu. Rindu saat-saat manis kita dulu. Tolong jangan buat Ikah serabut. 2 years akan datang, Ikah nak duduk SPM. Kalau family kita masih macam ni, macam mana Ikah nak fokus kat kelas? "..

Kadang-kadang Ikah kesian jgak tengok adik-beradik Ikah. Asyik muram je. Kita orang memang tengah sedih sbb tengok parents kita orang mcm ni. hmm. Tengok ! Air mata Ikah dah mula mengalir. Cukuplah setakat ni je luahan hati Ikah hari ni okey? Thank youu guys sebab sudi dengar. Love you all. Asalamualaikum. -'-

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ^^
kalau dah baca tuh,JGN balik terus tau!
Tgal kan la sikit kata-kata kat sini.
Satu pun tak pe,Yg penting ADA tau! ^^