Hey,Welcome bloggies! Click the follow button,ok?
( n u r a t i k a h ): 10 tanda Si Dia Syok kat korang

Thursday 8 November 2012

10 tanda Si Dia Syok kat korang

  1. kalau korang berada dekat dengan dia, dia selalu bermain dengan rambutnya atau jika dia bertudung, dia akan betul – betulkan tudungnya.
  2. Dia sentiasa memandang awak dan awak juga selalu bertentang mata dengan dia secara sengaja atau tidak sengaja. Kadangkala wanita memang suka melihat lelaki yang selalu melihatnya. Jadi, ambil masa beberapa hari untuk tidak melihatnya. Di samping itu,intai-intailah sama ada dia memandang awak atau tidak. Jika ya, SAH! Dia pasti minat pada awak.
  3. kalau awak  bertentang mata dengan dia, dia tiba – tiba memandang tempat lain tetapi riak mukanya seperti gementar atau malu – malu. Dia gementar kerana dia suka pada awak!
  4. Dia selalu ketawa kalau awak menceritakan perkara lawak
  5. Dia selalu mengetapkan bibirnya ketika bersembang dengan anda
  6. Apabila ada orang cuba menjodohkan korang, dia akan menentang habis–habisan. Dia sebenarnya suka,tapi dia malu.*Malu tapi mahu gituhh* Jika dia tidak suka, dia akan relaks sahaja kerana dia tahu lambat laun, gosip tersebut akan hilang
  7. Dia cuba menunjukkan kat korang bahawa dia sangat bertanggungjawab dan boleh diharapkan
  8. Dia pernah bertanya sama ada awak sudah ada teman atau tidak
  9. Dia sentiasa mendengar nasihat yang awak beri dan tidak malu untuk mengadu pada awak So,tak yah malu-malu k? dah terang lagi bersuluh. memang sah-2 dia dah syok kat korang. nak tunggu apa lagi? Jangan tunggu lama-2,nanti diambil orang. HAHA. 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ^^
kalau dah baca tuh,JGN balik terus tau!
Tgal kan la sikit kata-kata kat sini.
Satu pun tak pe,Yg penting ADA tau! ^^