Hey,Welcome bloggies! Click the follow button,ok?
( n u r a t i k a h ): Aku terkejut! Tahniah , sahabat .

Saturday 26 May 2012

Aku terkejut! Tahniah , sahabat .

hai korang! arinie tikah rasa terkejut banyakk wooo. nak tau sebab apa ? okee2. tikah bagitau. Hari ni,kawan tikah naik pelamin. Banyak cantik itu budak hari ini ma. Tak sangka pulak awak dah jadi isteri orang sekarangkan? dulu,kita selalu lepak sama2, awak selalu temankan saya pergi kedai dalam hujan semata-mata nak pergi TOPUP kredit fon saya. awak memang baik kawan. Tapi,itu semua dulu. Sekarang and maybe tak lama lagi,awak akan jadi MAK orang. Tapi kita still kawan. AWAK cantik arinie,kawan! Kat entry kali nie,tikah sertakan jugak gmbar2 msa majlis tu berlangsung. nie haa! 


P/S: korang nak tau yg mana satu sahabat atikah? tuuuu. yg perempuan sweet tuhh. cantik kan?

Its okay,kawan. Jangan peduli sgt org nak kata apa kat awak. yg penting,AWAK BERANI! saya salute awakkkkkk! u'll always be my friend,okee. stakat nie jer entry tikah kali nie. okee. tata.. 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ^^
kalau dah baca tuh,JGN balik terus tau!
Tgal kan la sikit kata-kata kat sini.
Satu pun tak pe,Yg penting ADA tau! ^^